Muotipoliisi

Mannerheimintien Bakersin portsari lauantai-iltana noin kello 21 jikatabeistani: ”Mä en tiedä onko noi kengät vai mitkä joten mä en voi päästää sua sisälle”. Ilmeisesti portsarin työssä ei edellytetä elinikäistä oppimista, joka on hieman sääli koska portsarit ovat tämän maan sosiaalisen elämän monipuolisuudesta (joka voi koostua miltei ainoastaan baarissa istumisesta) johtuen käytännössä valtaapitäviä muotipoliiseja.

Ainiin lainaus BC Hellsinki -keskustelupalstalta, tämä oli muistaakseni jonkun sigissä:

Vain maalainen tarvitsee autoa kaupunginssa.

Asiaa.

6 thoughts on “Muotipoliisi

  1. @viipukka Japanista omani oon tuonu siellä käydessäni. Eka parini mulla tuotiin ja sen koommin olen kahdesti niitä hakenut paikan päältä. Saa niitä netistäkin ja suomalaisista kamppailulajiliikkeistä voi kysellä, siellä varmaan on ainakin toisinaan saatavilla.

    Tähän blogipostaukseen kertyy muuten jostain syystä tasaisesti pientä huomiota. 152 katsomiskertaa, 3-8 kertaa kuukaudessa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s